صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۴۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با فرارسیدن شب نزول قرآن، بیش از 13 هزار عنوان مقاله درباره‌‏ قرآن کریم در پایگاه مجلات تخصصی نور عرضه شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن شب نزول قرآن، بیش از ۱۳ هزار عنوان مقاله درباره‌‏ قرآن کریم، در پایگاه مجلات تخصصی نور عرضه شد. صفات قرآن، کیفیت نزول قرآن، قرآن کریم و علوم روز، معاد در قرآن، قرآن کریم فرهنگ عفاف و حجاب، قرآن و اسباب نزول، اخلاق در قرآن و رهبانیت از منظر قرآن از‌ جمله مقالاتی است که این پایگاه در اختیار پژوهشگران حوزه قرآن و علوم قرآنی قرار می‌دهد.

پایگاه مجلات تخصصی نور، بانک اطلاعاتی متنی-تصویری است که در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش، وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی در فضای مجازی را بر عهده گرفته و به عنوان بزرگترین بانک مقالات علوم اسلامی و انسانی در این فضا شناخته شده است.

همچنین درج هزاران شماره از صد‌ها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «روانشناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق» و «علوم انسانی» و نیز ارائه مجلات دارای رتبه علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی در زمینه علوم انسانی، این پایگاه را به یکی از مهم‌ترین بانک‌های اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است.

جست‌وجوی ساده و پیشرفته با دامنه‌های مختلف، مطالعه مجلات، download مقالات دلخواه با فرمت pdf، دسترسی به بانک اطلاعات صاحبان آثار، نقد مقاله‌های مجلات و مشاهده نقد‌های دیگران از جمله قابلیت‌هایی است که کاربر با عضویت در پایگاه نورمگز می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند شود.

جهت دسترسی به این مقالات قرآنی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام