صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۵۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

گروه بین‌الملل ـ یک بمب‌گذار تروریستی که قصد داشت حسینیه «ناصر العزاء» در شهر «کویته» پاکستان را مورد حمله قرار دهد و جلیقه‌های انفجاری‌ نیز به تن داشت، توسط پلیس شناسایی و در پی تبادل آتش به هلاکت رسید.

به گزارش ایکنا از پاکستان، مقامات ارشد پلیس در ایالت «بلوچستان» پاکستان از ناکام ماندن یک عملیات تروریستی انتحاری خبر دادند.
 
یک بمب‌گذار تروریستی عصر دیروز(9 خردادماه) قصد داشت حسینیه «ناصر العزاء» در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان را منفجر کند که توسط نیروی پلیس گارد حسینیه به هلاکت رسید.

این بمب‌گذار انتحاری جلیقه انفجاری به تن داشته و با لباس زنانه و حجاب قصد ورود به حسینیه «ناصر العذاء» شهر کویته در وقت اذان را داشت که در آنجا صدها نمازگزار حضور داشتند که نیروی پلیس گارد حسینیه با شناسایی به موقع وی را به هلاکت رساندند و در ادامه جلیقه‌های انفجاری این فرد انتحاری را خنثی کردند.
 
طی بیانیه‌ای که توسط مقامات نظامی در پاکستان منتشر شد، آمده؛ مظنون در ورودی حسینیه توسط نیروهای پلیس متوقف شد، اما وی در ادامه تلاش برای منفجر کردن خود داشت که در تبادل آتش به هلاکت رسید.

این سومین اقدام تروریستی از زمان آغاز ماه رمضان در شهر کویته پاکستان به شمار می‌رود. بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال نیز بر اثر انفجار تروریستی در شهر کویته چهار تن از نیروهای پلیس کشته شدند.

همزمان با آغاز ماه رمضان تدابیر شدید امنیتی در شهرهای مختلف پاکستان از جمله لاهور، اسلام آباد، کویته، کراچی و پیشاور اتخاذ شده که هدف آن جلوگیری از هرگونه حادثه تروریستی اعلام شده است.
 
انتهای پیام