صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۰۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با سبک زندگی قرآنی را از برنامه‌های اجرایی در سطح استان برشمرد.

محسن شریعت‌نسب، رئیس اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: آموزش‌های عمومی قرآن کریم از طریق مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و برگزاری آموزش‌های عمومی قرآن از طریق خانه‌های قرآنی شهری و روستایی از جمله این برنامه‌هاست.
وی برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی، آموزش تخصصی قرائت سطح 6 و 7 قرآن کریم، برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت کادر متخصص قرآن کریم و جلسات شاخص تفسیر قرآن کریم را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با سبک زندگی قرآنی به مدت 1 و 3 روزه، تربیت حافظان قرآن حداقل 3 جزء، برگزاری همایش تخصصی حافظان قرآن کریم(تشکل‌های قرآنی ـ مردمی استان) را از سایر این برنامه‌ها بیان کرد.
شریعت‌نسب برگزاری کارگاه آموزشی مدیران تشکل‌های قرآنی ـ مردمی و برگزاری مراسم با قرآن در رمضان و ویژه‌برنامه‌های قرآنی دهه فجر را از دیگر این برنامه‌ها ذکر کرد.
انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
درود بر مدیر جوان و انقلابی که از روز ورود به عرصه فعالیتهای قرآنی تحولات زیادی بوجود آوردند