صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۴۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

گروه هنر ــ سومین نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید سازمان صداوسیما با حضور معاون سیما برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سیما، سومین نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید با حضور مرتضی میر‌باقری، معاون سیما و رئیس ستاد رونق تولید، مجید زین‌العابدین، قائم مقام و سیاح، دبیر این ستاد و نمایندگان معاونت‌های دیگر سازمان برگزار شد. در ابتدای این نشست رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با بیان این‌که گزارش اقدامات و پیگیری‌های این ستاد به طور مرتب در اختیار رییس رسانه ملی قرار می‌گیرد، افزود: این ستاد از اول تیرماه در گام نخست عملیات رسانه‌ای، موضوع مجوز‌های کسب و کار را در دستور کار قرار داد و در این راستا علاوه بر انعکاس مشکلات کارآفرینان و افرادی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌و کار جدید هستند، در فضایی تعاملی با مسئولان مربوطه اشکالات این مسیر پیگیری و مطالبه شده است.
میر باقری ادامه داد: تمامی میان برنامه‌های که از رادیو و تلویزیون چه در شبکه‌های ملی و استانی در حال پخش است با هدف ارائه تصویری روشن و واقعی از اشکالات و موانع ایجاد کسب و کار و ایجاد تحرک بیشتر در بین دستگاه‌های تصمیم گیر بوده است.

رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با اشاره به حضور دست اندرکاران این حوزه در برنامه‌های تلویزیونی و بررسی همه جانبه موضوع گفت: خوشبختانه در زمان کوتاهی از آغاز نخستین پیگیری این ستاد رئیس جمهور محترم و رئیس محترم دستگاه قضا در خصوص رفع موانع مجوز کسب و کار دستورات لازم را صادر کردند و سامانه ملی مجوز‌ها که ۵ سال در انتظار راه اندازی بود، فعال شد. در ضمن  شعار ما در رسانه ملی این است که در حوزه تولید حق با کارآفرینان و در حوزه محصول حق با مصرف کننده است.

در ادامه جلسه سیاح دبیر ستاد رسانه‌ای رونق تولید گفت: پخش میان برنامه‌های با عنوان «از کجا شروع کنم» با هدف انگیزه بخشی به کارآفرینان بالقوه، تبیین راهکار‌ها و مسیر کارآفرینی؛ و همچنین کلیپ‌های دو دقیقه‌ای درباره تجربه کشور‌های موفق در زمینه تولید از جمله تولیدات این ستاد است که تاکنون با عناوین «دولت و تولید»، «تجربه چین» و «معجزه شفافیت» و... روی آنتن رفته است.

در این نشست همچنین نمایندگان دیگر معاونت‌های سازمان صداوسیما گزارشی از اقدامات خود برای این ستاد تا تاریخ ۱۰ تیر ارائه دادند.
انتهای پیام