صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۵۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

گروه فناوری اطلاعات ــ مراسم پایانی نخستین جشنواره قرآنی چلچراغ آسمانی ۲۲ تیرماه، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ با‌توجه به نقش موثر و روزافزون فضای مجازی در مناسبات اجتماعی کنونی و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حضور ثمربخش به منظور تولید محتوای فاخر در فضای مجازی و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نخستین جشنواره الکترونیکی چلچراغ آسمانی ‌برگزار شد.
 
آیین اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره و جشن میلاد امام رضا(ع) روز شنبه ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این رویداد بزرگ قرآنی بیش از ۶ هزار نفر با ارسال آثار در بخش‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند و افراد برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

نفرات اول تا سوم هر کدام از بخش‌های تخصصی جشنواره به ترتیب ۵٠ میلیون ریال، ٢٠ میلیون ریال و ١٠ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و چهار فرد برگزیده بخش عمومی غنچه‌های آسمانی هر کدام ٢٠ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. در این مراسم همچنین به ١٠ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جایزه یک میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت. با توجه به محدودیت سالن و تعداد بالای شرکت‌کنندگان، افرادی که تمایل دارند در جشن اختتامیه شرکت کنند، باید عدد ٢ را به سامانه ١٠٠٠٩٨٩١ ارسال کنند تا دعوتنامه رسمی و کارت حضور در مراسم برایشان ارسال شود.
 
انتهای پیام