صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام والمسلمین نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، جمعه شب در رأس هیئتی برای انجام امور محوله و نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام وارد مدینه منوره شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، شب گذشته در رأس هیئتی با حضور علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت برای انجام امور محوله و نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام وارد مدینه منوره شد.

نماینده ولی فقیه و هیئت همراه حوالی ساعت 22 و 30 به وقت محلی و 24 به وقت تهران با یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) وارد مدینه شد و در فرودگاه بین‌المللی «امیرمحمد بن عبدالعزیز» مورد استقبال شماری از مسئولان محلی و مدیران ستاد بعثه ایران در عربستان قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در پرواز شماره 1502 هما که زائران چند کاروان ایرانی حضور داشتند، سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت به میان حجاج رفته و به گرمی با آنان گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در سخنانی از زائران ایرانی به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران نام برد و به آنان توصیه کرد: فرصت سفر به سرزمین وحی و بیت‌الله‌الحرام را مغتنم شمرده و حداکثر بهره‌برداری معنوی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب خطاب به زائران گفت: در بازگشت از این سفر به نحوی عمل کنید که دیگران تاثیر آن را در زندگی شما لمس کنند.

وی همچنین ازهمکاری دولت درتعیین نرخ ارز حج امسال تقدیر کرد و گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تلاش فراوانی کرده‌اند تا زائران حجی آرام و مقبول پیش رو داشته باشند.

سرپرست حجاج ایرانی و هیئت همراه وی در بدو ورود به محل بعثه حجاج ایران واقع در مجتمع «غالیه احد» در شمال شهر مدینه که در حد فاصل بین حرم نبوی و مقبرةالشهدای احد قرار دارد، با استقبال گرم کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روبرو شد.

آنان با شعارهای «صل علی محمد، یاور رهبر آمد» و سردادن پیاپی صلوات از حجت‌الاسلام والمسلمین نواب و علیرضا رشیدیان که هر دو امسال برای نخستین بار در مقام سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت وارد مدینه شده‌اند، استقبال کردند.

انتهای پیام