صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم؛

گروه فناوری اطلاعات ــ چهارمین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع فرهنگ و فناوری، طی 26 تیرماه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛ چهارمین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع «فرهنگ و فناوری»، چهارشنبه 26 تیرماه، از ساعت 16 الی 1‌9 با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این نشست، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سخنرانی با موضوع فناوری‌های نوین و تحولات نسلی می‌پردازد، حسین ابراهیم‌آبادی، رییس مرکز نشر دانشگاهی، فناوری‌های جدید و تعامل و تعارض آن با فرهنگ و خشنودی و ناخشنودی ما از زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد و داریوش مطلبی، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تشریح رابطه فرهنگ و فناوری می‌پردازد.

سلسله‌نشست‌های تخصصی شب‌های فناوری با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود، این نشست با مشارکت کانون «شهر هوشمند» به دبیری ستاره امیری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به لینک https://bit.ly/2XVY0Pt مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66902138 تماس بگیرند. 

انتهای پیام