صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

گروه فرهنگی ــ سرپرست حوزه هنری استان سمنان از تدوین و چاپ کتاب خاطرات «شهید دانشگر» به قلم محسن حسن‌زاده و کتاب‌های «بیست‌وچهار آینه» با موضوع دامغان و ۲۴ دوره قانون‌گذاری در مجلس شورای ملی خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، مصطفی حسینی، سرپرست حوزه هنری استان سمنان عصر روز گذشته 25 تیر، در گفت و گو با خبرنگاران درحوزه هنری سمنان بابیان اینکه مراحل تدوین ۲۰ عنوان کتاب حوزه هنری استان به اتمام رسید، اظهار کرد: این آثار در مرحله چاپ قرار دارد و بر اصل تولید محور بودن تأکید شده است.

به گفته وی تلاش شده تا دو موضوع گام دوم انقلاب و رونق تولید در چاپ کتاب موردتوجه باشد که بر این اساس در کتاب‌هایی که حوزه هنری استان سمنان به چاپ می‌رساند تلاش شد تا کتاب‌ها از محتوایی فاخر و ارزشی برخوردار باشند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه از نویسنده‌های کتاب حمایت می‌شود،متذکر شد: کتاب خاطرات «شهید دانشگر» به قلم محسن حسن‌زاده و کتاب‌های «بیست‌وچهار آینه» با موضوع دامغان و ۲۴ دوره قانون‌گذاری در مجلس شورای ملی آماده تدوین و چاپ هستند.

حسینی ساخت فیلم داستانی «تمام مریم‌ها» با مشارکت صداوسیما، برپایی نمایشگاه گروهی عکس و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی را از اقدامات فعالیت‌های حوزه هنری استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام