صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده و مسئول نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان سمنان با بیان اینکه دشمنان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابند، گفت: رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات پیش‌رو در افزایش مشارکت سیاسی مردم اثرگذار است.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عربی، نماینده و مسئول نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان سمنان 30 تیر در دیدار با خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه شورای نگهبان از نهادهای بی‌بدیل در نظام است، اظهار کرد: جلوگیری از ورود افراد نالایق به مراکز اصلی نظام از وظایف ماست.

وی با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی از سوی برگزارکنندگان و عوامل اجرایی انتخابات پیش‌رو در افزایش مشارکت سیاسی مردم اثرگذار است، بیان کرد: حفظ و حراست از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس ایران اهمیت بسزایی دارد که شورای نگهبان نهادی بی‌طرف و عامل به قانون است.

نماینده و مسئول نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان سمنان یادآور شد: اصل بی‌طرفی بین مجریان و عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان سمنان باید مدنظر قرار گیرد؛ چرا که این اصل مهم نقش بسیار مهمی در افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارد.

عربی ادامه داد: حضور مردم همیشه در صحنه ایران در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف اقتدار و شکوه و عظمت این انقلاب و نظام را دوچندان کرده است که در این راستا ایران اسلامی نظامی مقتدر در تمامی عرصه‌های علمی، نظامی، سیاسی است.

مسئول نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان سمنان ولایتمداری و حضور مردم در صحنه را رمز اقتدار نظام برشمرد و افزود: انتخابات پیش رو مانند دیگر انتخابات برگزار شده بعد از انقلاب از حساسیت برخوردار است که لازم است عاملان اجرایی آن اشراف کامل به قانون و آئین‌نامه‌های آن داشته باشند تا انتخابات پرشور و حماسی دیگری را شاهد باشیم.

انتهای پیام