صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۶۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کم‌نظیر است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سید‌ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل کم‌نظیر است، گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، مولود نگاه فاخر و فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد هستند که توانسته‌اند در طول حیات طیبه خود ثمرات و تأثیرگذاری شایان توجهی را در عرصه فرهنگ، هنر و اندیشه دینی جوانان داشته باشند.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حرکت فرهنگی و تربیتی کشور، تلاش ستودنی و ارزشمندی داشته است، افزود: کانون‌های مساجد اردبیل با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خدمات متنوع و نوینی را به مخاطبان و نسل جوان ارائه داده است.

مدیرکل ارشاد استان گفت: کانون‌های مساجد استان توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق و رصد مشکلات و تهاجم‌های فرهنگی گسترده دشمن و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در مساجد به احیای کارکرد‌های مغفول مانده مساجد همت گمارد و مساجد را مأمنی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز قرار دهد.

اسحاقی بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل کم‌نظیر هست و کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در زمینه‌های مختلف فرهنگی نشان از تلاش فعالان کانون‌های مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی است. کانون‌های مساجد استان با کسب توفیقات مختلف ملی و استانی پیشگام حرکت‌های جهادی، فرهنگی و تربیتی با استفاده از ابزار‌های نوین و شیوه‌های متنوع شده است که باید مورد تقدیر و سپاس مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام