صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

گروه بین‌الملل ــ رئیس مجلس کویت از آمادگی کشورش برای دفاع از لبنان در برابر هر گونه تجاوز اسرائیل خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مرزوق الغانم، رئیس مجلس کویت در گفت‌وگوی تلفنی با نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به این کشور در بامداد روز یکشنبه، 3 شهریور، اعلام کرد: کویت آماده ارائه هر گونه کمک به این کشور برای مقابله با تجاوز دشمن صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان صبح روز یکشنبه اعلام کرده بود که یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه ضاحیه بیروت سقوط کرده و یک پهپاد دیگر در اطراف همان منطقه منفجر شده است. 

اما حزب‌الله امروز با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: بر اساس یافته‌های جدیدی که پس از تفکیک و جداسازی این پهپاد و تحلیل محتویات آن به دست آمد، اعلام می‌کنیم که هدف پهپاد نخست که در ضاحیه جنوبی بیروت سقوط کرد، عملیات جاسوسی نبود، بلکه مانند پهپاد دوم با هدف اجرای عملیات انفجاری به آسمان بیروت فرستاده شده بود.

یادآوری می‌شود، رژیم صهیونیستی یک روز پس از حمله پهپادی به لبنان، به پایگاه نظامی «جبهه الشعبیه لتحریر فلسطین» نیز (جبهه آزادیبخش فلسطین) در منطقه قوسایا استان البقاع واقع در شرق لبنان و در نزدیکی مرزهای سوریه حمله هوایی کرده بود.

انتهای پیام