صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
مدیر آموزشگاه فقیه کاشان:

کانون خبرنگاران نبأ ــ صدیقه‌سادات جلالی در مراسم جشن شکوفه‌های آموزشگاه دخترانه فقیه کاشان گفت: برای ما متصدیان تعلیم و تعلم، هیچ چیز مهم‌تر از تربیت صحیح کودکان نیست و در این راه به همیاری والدین نیازمندیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم جشن شکوفه‌های آموزشگاه دخترانه فقیه کاشان همراه با برنامه‌های سخنرانی، هم‌خوانی دسته جمعی سوره مبارکه فاتحةالکتاب، اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، آموزشی و قوانین مدرسه در قالب شعر، سه‌شنبه، پنجم شهریورماه در کانون فرهنگی ــ تربیتی جوانه‌های آموزش و پرورش این شهرستان، برگزار شد.
صدیقه‌سادات جلالی، مدیر آموزشگاه فقیه کاشان در این مراسم گفت: امروز روز بسیار مبارکی است، روز خانواده که هنگامه نزول یکی از سوره‌های قرآن است؛ به‌ خاطر فداکاری خانواده پیامبر(ص) سوره مبارکه انسان نازل شد که بهترین درس برای زندگی و خانواده‌ها جهت الگو‌گیری از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وی با اشاره به ویژگی‌های یک معلم خوب، اظهار کرد: برای ما متصدیان تعلیم و تعلم، هیچ چیز مهم‌تر از تربیت صحیح کودکان نیست و در این راه به همیاری والدین نیازمندیم و دست یاری دراز می‌کنیم چراکه بهترین سن برای آموزش و پرورش همین چند سال ابتدایی دوره دبستان است.
جلالی گفت: مدرسه فقیه، که از سوی انیس‌السادات فقیه، خیّر نیک‌اندیش به‌تازگی در بهترین نقطه آموزشی کاشان تأسیس شده است به امور قرآنی و فرهنگی توجه ویژه دارد و در این مدرسه کلاس‌های فوق برنامه آموزش قرآن و جلسات قرائت ویژه مادران بعدازظهرهای یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود؛ امیدواریم این برنامه‌ها الگوی خوبی برای سایر مدارس و مراکز آموزشی باشد.
جواد دهقانی‌آرانی
انتهای پیام