صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ 34 نوجوان پسر 11 تا 16 سال، تابستان امسال در پنجمین دوره طرح ملی رحله در گناباد حضور دارند.

به گزارش ایکنا؛ پنجمین دوره طرح ملی رحله در شعبه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گناباد با حضور 34 نوجوان پسر 11 تا 16 ساله از شهرستان گناباد و اطراف آن، در حال برگزاری است.

این حفاظ طی 50 روز طی ایام تابستان جزء سی‌ام قرآن کریم و تمام سوره مبارکه بقره را با برنامه‌ آموزشی حفظ روزی دو صفحه از قرآن، همراه با ترجمه و بیان نکات تفسیری و در کنار آن حضور در دوره‌های روخوانی و تجوید قرآن کریم و بیان آیات معارفی و اخلاقی، فرا می‌گیرند.

مباحثه محفوظات جدید و مرور و تثبیت محفوظات گذشته و همچنین برگزاری کارگاه‌های ویژه تربیت فرزند برای والدین و در کنار آن برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و سایر برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های طرح ملی رحله در ایام تابستان است.

طرح ملی رحله با هدف تربیت حافظان قرآنی در گروه سنی نوجوانان و جوانانی 14 تا 22 سال از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است. پنجمین دوره این طرح در تابستان سال جاری با میزبانی 39 نقطه کشور و حضور بیش از هزار و 700 نوجوان و جوان با حمایت‌های مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برپایی است.
انتهای پیام