صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه‌های حرم مطهر ثامن الائمه(ع) در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، با اشاره به اینکه حرم امام رضا(ع) پایگاه جهاد و شهادت است، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.

وی ادامه داد: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی هر سال در هفته دفاع مقدس سعی داشته تا با برگزاری مراسم‎های محوری و متعدد یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده نگه داشته و در ترویج فرهنگ آن گام موثر بردارد.

شریعتی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به حضور گسترده زائران در حرم مطهر رضوی سعی شده در هفته دفاع مقدس برای عموم سنین برنامه فرهنگی تدارک دیده شود.

وی گفت: هر شب در رواق امام خمینی(ره) مسائل مربوط به هفته دفاع مقدس با حضور سخنرانان و راویان تبیین می‌شود و ویژه بانوان نیز در رواق حضرت زهرا(س) قبل از نماز ظهر برنامه روایتگری از دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

شریعتی‌نژاد ادامه داد: به همت اداره پاسخگویی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در این هفته برخی از حلقه‌های معرفت به موضوع دفاع مقدس خواهند پرداخت و در این رابطه به سوالات زائران پاسخ می‎دهند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: افزون بر حلقه‌‏های معرفت برنامه پرسمان دینی نیز هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء با موضوع دفاع مقدس در صحن جمهوری اسلامی میزبان زائران است.

وی خاطرنشان کرد: دعای کمیل این هفته با نوای حاج صادق آهنگران قرائت خواهد شد که در ادامه اشعار حماسی و خاطره‌انگیز دوران دفاع مقدس نیز خوانده می‌شود.

انتهای پیام