صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش در سطح استان خبر داد.

پروانه نیک‌مرام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت و تحقیق، حفظ کل، حفظ 10 جزء، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء و مفاهیم (جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه) برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزیستی و تأمین اجتماعی (صرف داشتن بیمه دفترچه تأمین اجتماعی ملاک نیست) با همسران و فرزندان بیش از 15 سال می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ادامه اضافه کرد: حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل تمامی رشته‌های پیشین در آن ممنوع است، همچنین نفرات اول رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت، ضمن اینکه در هر شته تنها یک نفر بانو و یک نفر آقا به مرحله کشوری راه می‌یابند.

نیک‌مرام حداکثر مهلت ثبت‌نام را در این دوره از مسابقات قرآنی 20 مهرماه اعلام کرد و یادآور شد: متقاضیان می‌توانند به امور فرهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان جهت شرکت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09177416123 آقای سجادی تماس بگیرند.

انتهای پیام