صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
به همت کمیته امداد تهران؛

گروه جامعه ــ سرپرست کمیته امداد استان تهران از افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد بعثت شهرک اکباتان خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز تعداد مراکز نیکوکاری در تهران به 141 مورد رسید.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد تهران؛ سیدابوالفضل پرپنچی، سرپرست کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به اعتمادسازی بیشتر مردم کمک می‌کنند، اظهار کرد: این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان عمل می‌کنند و باعث تشویق و ترغیب مردم برای کمک به امور نیازمندان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رفع فقر به راحتی امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: رفع فقر نیاز به کمک همه‌جانبه دارد، آموزش و شناسایی فرصت‌ها و نیازمندان باید انجام شود تا توانمندی فقرا و نیازمندان را به دنبال داشته باشد.

سرپرست کمیته امداد استان تهران، مساجد را مرکز شکل‌گیری انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: مساجد مرکز فرهنگی ومردمی است که مردم به آن‌ها اعتماد دارند و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد باعث می‌شود همه امور نیازمندان به نیکوکاران واگذار شود.

پرپنچی همچنین از کمک 33 میلیارد و 829 میلیون تومانی خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری استان تهران خبر داد و گفت: سه هزار و 657 نفر خیّر تأثیرگذار به صورت دائم به مراکز نیکوکاری استان تهران کمک می‌کنند. مبلغ ذکر شده در شش ماه نخست امسال برای امور نیازمندان به صورت نقدی و غیرنقدی اختصاص یافته است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران یادآوری کرد: هم اکنون 141 مرکزنیکوکاری فعال در استان به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند که در شش ماه نخست امسال 14 هزار و 969 نیازمند از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.

پرپنچی ضمن تقدیر و تشکر از خیران به دلیل همراهی و همیاری آن‌ها در کمک به نیازمندان، تأکید کرد: کمک‌های منحصر به کمک نقدی نیست بلکه متخصصان، معلمان و پزشکان می‌توانند در زمینه تخصصی خود به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام