صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۰۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فلاورجان:

کانون خبرنگاران نبأ ــ در روز 13 آبان حوادث بسیار مهمی برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد؛ به‌ طوری که می‌توان گفت هسته اولیه انقلاب اسلامی و پیروزی آن در این روز اتفاق افتاده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جواد سلطانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فلاورجان، 23 مهرماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در این شهرستان، گفت: در روز 13 آبان حوادث بسیار مهمی برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد؛ به‌طوری که می‌توان گفت هسته اولیه انقلاب اسلامی و پیروزی آن در این روز اتفاق افتاده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فلاورجان با تأکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان علاوه بر فلاورجان در شهر‌ها و بخش‌های مرکزی، پیربکران و قهدریجان نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: در 13 آبان سال 43، حضرت امام خمینی(ره) در قم دستگیر و تبعید شدند؛ در 13 آبان سال 57، دانش‌آموزان تهران در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور کشورداری ایران، راهپیمایی کردند که این اعتراض آنها به خاک و خون کشیده شد و در 13 آبان سال 58، لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد که این سه حادثه بزرگ، سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.
سلطانی در ادامه گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار بر علیه انقلاب اسلامی بیشتر شده است و این مبارزه با استکبار در اتحاد عموم مردم به‌صورت شعاری و عملی باید نهادینه شود.
وی در پایان از زحمات اطلاعات سپاه در شناسایی و دستگیری مسئول شبکه آمدنیوز در ایام اربعین حسینی، قدردانی کرد.
یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در فلاورجان از ساعت 9 صبح از میدان آزادی تا مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.
اسداله حاجی‌ابوالحسنی
انتهای پیام