صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۲۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

گروه معارف- مدیر حج و زیارت استان البرز از ودیعه‌گذاران حج تمتع در این استان خواست تا اطلاعات خود را در سامانه ذخیره حج تکمیل کنند.

عباس دمیرچی، مدیر حج و زیارت استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد:‌ در فراخوانی که توسط سازمان حج و زیارت منتشر شده از تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خواسته شد با مراجعه به سامانه رزرویا ذخیره حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
وی افزود: هدف از این فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روزرسانی کنند تا ضمن ساماندهی، تمام اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ... امکان‌پذیر شود.
دمیرچی بیان کرد: بر اساس این اطلاعیه‌، شخص ودیعه‌گذار حج تمتع می‌تواند به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کرده یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال(پنج هزار تومان) این فرایند را انجام دهند.
این مسئول تصریح کرد: انتشار این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام