صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۷۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر جامعةالقرآن گچساران با اشاره به مشکلات این مؤسسه، گفت: زمینی به متراژ یک‌هزار متر برای این مؤسسه موجود است که برای ساخت آن، نیازمند اعتبار و کمک مسئولان هستیم.

زهرا اکبری، مدیر جامعةالقرآن گچساران در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: جامعةالقرآن از سال 84 در بخش دختران و پسران خردسال و بانوان بزرگسال با فعالیت 25 مربی و کادر متخصص با کسب مجوز از ارشاد اسلامی تأسیس شده است.

وی روخوانی،‌ روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، حفظ جزء 29 و 30، حفظ جزء یک به بعد، مفاهیم، حفظ موضوعی و آموزش قرآن برای بانوان خانه‌دار، ویژه‌برنامه‌های دینی و مذهبی، ختم قرآن و همکاری با ادارات در زمینه مسائل قرآنی را از برنامه‌های اجرایی بیان کرد.

مدیر جامعةالقرآن گچساران اضافه کرد:‌ پیش‌دبستانی امام حسن مجتبی(ع) با شرکت بیش از 160 دختر و پسر با استقبال مطلوب تحت پوشش جامعةالقرآن در حال فعالیت است.

اکبری نبود کتابخانه و سالن ورزشی را از جمله مشکلات جامعةالقرآن برشمرد و گفت:‌ زمینی به متراژ یکهزار متر موجود است که تنها مجوز ساخت آن اخذ شده و هیچ ساخت‌و‌سازی در آن صورت نگرفته، موقعیت این محل طوری است که دسترسی به آن برای قرآن‌آموزان و متقاضیان راحت است؛ اما حداقل 2 میلیارد تومان برای احداث آن در دو طبقه نیاز داریم.

انتهای پیام