صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در برهه‌ای که دشمنان با استفاده از ابزار‌های جنگ نرم در صدد آسیب رساندن به کشور و انقلاب هستند، باید با بصیرت، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم و یکی از راهکار‌های آن ترویج روحیه بسیجی، ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر روز گذشته، پنجم آذرماه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: بصیرت و صبر انقلابی مردم کشور به خصوص مردم ولایی استان اردبیل در اتفاقات اخیر سزاوار تقدیر بوده و نشان دادند که امنیت و اقتدار کشور خود را با هیچ مسئله‌ای معاوضه نمی‌کنند و این موضوع نیز از روحیه بسیجی نشئت می‌گیرد.

وی به تشکیل نیروی مقاومت بسیج با درایت و دوراندیشی امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: بسیج امروز در تمام عرصه‌های کشور ایفای نقش کرده و در چهل سال گذشته در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیجیان و انسان‌های پاک و مخلص با چنگ و دندان از کشور در برابر تهدیدات محافظت کرده و در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در کنار مردم بودند.

بابازاده با تأکید بر لزوم ترویج تفکر بسیج در جامعه بیان کرد: داشتن کارت بسیج به تنهایی نشان از بسیجی بودن فرد نیست بلکه هر کس در راستای آرمان‌های انقلاب و در جهت سازندگی کشور تلاش می‌کند، بسیجی است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان کرد: در برهه‌ای که دشمنان با استفاده از ابزار‌های جنگ نرم در صدد آسیب رساندن به کشور و انقلاب هستند، باید با بصیرت، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم و یکی از راهکار‌های آن ترویج روحیه بسیجی، ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: برای تحقق اهداف بسیج در جامعه ۹ برنامه در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به محور‌های تعلیم و تربیت، علمی و پژوهشی، اجتماعی و خدمات‌رسانی، فرهنگی و هنری، اقتصاد مقاومتی و ... اشاره کرد.

بابازاده گفت: بسیج مصداق همین آیه قرآنی است که در مقابل تهدید دشمن عقب‌نشینی نمی‌کند و با افزایش ایمان پیام قدرت و اقتدار داشته و پیام ضعف ندارد و ما نیز باید متکی به این روحیه بسیجی فرصت‌ساز، تاریخ‌ساز و باور‌ساز باشیم.

انتهای پیام