صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۰۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

گروه بین‌الملل - فرماندهی عملیات مشترک عراق از تشکیل ستادهای بحران در استان‌های این کشور برای تأمین امنیت و اجرای قانون خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری السومریه، فرماندهی عملیات مشترک عراق روز پنجشنبه از تشکیل ستادهای بحران به ریاست استانداران برای کنترل امنیت و اعمال قانون در استان‌های این کشور خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در این بیانیه‌ اعلام کرد: با توجه به اهمیت تأمین امنیت، اعمال قانون در استان‌ها، حمایت از نهادها و منافع عمومی و خصوصی و حمایت از شهروندان، ستادهای بحران به ریاست استانداران تشکیل شده است.

شب گذشته عده‌ای عناصر مخرب به مقر کنسولگری ایران در شهر نجف حمله کردند و آن را به آتش کشیدند؛ در پی این حادثه، نیروهای امنیتی حضور گسترده‌ای در این شهر دارند و تدابیر امنیتی شدیدی در نجف حاکم شده است. علاوه بر این، وزارت خارجه عراق هدف از این اقدام را آسیب رساندن به روابط عراق و ایران توصیف کرد.

وزارت امور خارجه عراق همچنین حمله به کنسولگری ایران در شهر مقدس نجف را محکوم کرد و آن را خلاف واقعیت اعتراضاتی خواند که در برخی شهرهای عراق جریان دارد. این وزارتخانه همچنان بر حق مردم عراق برای انجام اعتراضات به‌ عنوان حقی قانونی تأکید کرده است.
انتهای پیام