صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

کانون خبرنگاران نبأ ــ انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) وابسته به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ‌(ع) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمات مرتبط با چاپ کتاب را ارائه می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) وابسته به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ‌(ع) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره‌گيری از دپارتمان‌های تخصصی، خدمات مرتبط با چاپ کتاب شامل ارائه مشاوره و انتشار تأليفات و آثار ترجمه شده، تبدیل پایان‌‌نامه و طرح‌های پژوهشی به کتاب و تبدیل اثر به کتاب الکترونیک را ارائه می‌کند.
آماده‏‌سازی کتاب شامل ویرایش تخصصی، طراحی جلد و صفحه‌آرایی به‌صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای، اخذ شابک از خانه کتاب و ثبت فیپا کتابخانه ملی ایران، دریافت مجوزهای مورد نياز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و تحریر تخصصی متناسب با فرمت کتاب (براساس فایل PDF و یا دست‏‌نوشته)، نمونه‌ خوانی و غلط‌‎‎گیری از جمله فعالیت‌های تخصصی انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) است.
برگزاری مراسم رونمایی از آثار چاپی برگزیده، معرفی کتاب در نشریات معتبر و در سایت و شبکه‌های مجازی مرتبط با حرم مطهر شاهچراغ(ع)، فروش کتاب به‌صورت الکترونیکی در فروشگاه‌های معتبر کتاب الکترونیکی همچون فیدیبو، معرفی و فروش کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان فارس و غرفه‌های مناسبتی تعبیه شده در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، معرفی تازه‌های نشر در قالب تراکت و بروشور تبلیغاتی به کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌های سطح شهر، استفاده از آثار چاپی برگزیده در مسابقات و جشنواره‌های کتاب‌خوانی که توسط حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و کتابخانه‌های عمومی استان فارس انجام می‌گیرد از برنامه‌های ویژه این انتشارات برای تبلیغ و فروش کتاب‌های چاپ شده است.
این انتشارات ضمن دعوت از فرهیختگان، نویسندگان و اساتید حوزه و دانشگاه برای حضور در هجدهمین نمایشگاه کتاب فارس و بازدید از غرفه انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه چاپ و انتشار آثار این عزیزان با تخفیف ویژه اعلام می‌کند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۳۴۰ تماس یا به پایگاه اینترنتی lib.shahecheragh.ir  مراجعه کنند.
مریم علیزاده
انتهای پیام