صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۳۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نام‌نویسی مرحله نهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن از سوی دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر طی سخنانی اظهار کرد: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیر حضوری قرآن‌ کریم، ثبت ‌نام مرحله نهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن ‌کریم آغاز شد.

وی گفت: فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملا غیر حضوری و تلفنی، طی 10 ماه و سه هفته حافz قرآن شوند.

محسنی کبیر در ادامه افزود: شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روان‌شناسی از افراد گرفته می‌شود. سپس، مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی برگزار می‌شود، البته شرکت‌کنندگان در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روان‌شناسی چکاب می‌شوند.

محسنی کبیر بیان کرد: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده، با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند تا افراد راحت‌تر قرآن را حفظ کنند.

وی در مورد بسته‌های آموزشی این مدرسه نیز تصریح کرد: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تمرین، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی، و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی 10 ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می توانند حافظ کل قرآن شوند.

وی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند. همچنین، جهت ثبت ‌نام می‌توانند تا 30 آذرماه جاری عدد 1 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷8001-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام