صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

گروه بین‌الملل ــ آيت‌الله عبدالامير قبلان، رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، حملات آمریکا به مواضع حشدالشعبی را محکوم کرد و این حمله تجاوزکارانه را اقدامی در جهت حمایت از تکفیری‌ها دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری النشرة، آيت‌الله عبدالامير قبلان، رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، حملات آمریکا به مواضع حشدالشعبی را نقض حاکمیت دو کشور عراق و سوریه و حمایت از گروه‌های تکفیری توصیف کرد.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان این حملات را تأکیدی بر حضور اشغالگرانه آمریکا در خاک عراق دانست که باید پیامدهای تجاوزگری و مقاومت در برابر اشغالگری خود را بپذیرد.

وی افزود: این حملات در چارچوب واکنش‌های انتقام‌جویانه علیه دستاوردهای محور مقاومت در مبارزه با تروریسم صهیونیستی ــ تکفیری در سوریه، عراق، لبنان و شکست دشمن اسرائیلی در غزه انجام شده است.

آیت‌الله قبلان همچنین ضمن عرض تسلیت به ملت، ارتش و فرماندهی بسیج مردمی عراق، حفظ کشور و ملت عراق و استقرار و امنیت و صلح را از خداوند متعال خواستار شد.
 
یادآور می‌شود، چند فروند پهپاد آمریکایی روز گذشته، ۸ دی‌ماه، پایگاه‌های حشد الشعبی در شهرستان «القائم» واقع در غرب عراق و در مرز این کشور با سوریه را هدف قرار دادند که بنابر آخرین آمار بر اثر این حملات 25 نفر شهید شدند. 

انتهای پیام