صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی متعلق به همه مردم ایران است و زیبنده است در همه مراسم‌ها وحدت و همدلی حفظ شود.

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  عصر امروز، 15 دی ماه در جلسه ستاد بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی متعلق به همه مردم ایران است و زیبنده است در همه مراسم‌ها وحدت و همدلی حفظ شود.

سرهنگ پورشمسی افزود: سردار سلیمانی مردی خستگی ناپذیر بود که در کنار همه مدافعان حرم توانستند در برابر هجوم بین المللی مقابله کنند .

وی ادامه داد: هنگامی که در جنگ داعش ایشان ورود کرد از 92 کشور دنیا در این جنگ و در حلب کشته داشتند و هجمه این چنینی با رشادت‌های سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم ناکام ماند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید سردار سلیمانی شهید وحدت و همدلی است و ابراز محبت آحاد مردم و مسئولان استان غیر قابل وصف است و همه افراد با گرایش‌های مختلف به این شهید والامقام ارادت دارند .

تجمع هیئت‌های عزداری یزد در امیرچقماق

سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به درخواست هیئت‌های مذهبی مقرر شد عصر روز دوشنیه راس ساعت 15 تجمعی در محل میدان و حسینیه امیرچقماق یزد برگزار و عزاداری در قالب هیئت‌های سنتی یزد برپا شود .

محمدعلی شاه حسینی، سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد نیز در این نشست گفت: همه ما در برابر رشادت‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وظیفه داریم دست به دست یگدیگر داده تا مراسمی در شان این شهید عزیز برگزار شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت در حسینیه آقا 

حسینی، مسئول هیئت رزمندگان استان یزد نیز در این نشست بیان کرد: از طرف جمعی از رزمندگان اسلام و در محل حسینیه سید محمد آقا چهارشنبه شب مراسمی در محل این حسینیه برگزار خواهد شد که از همه آحاد مردم جهت حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برنامه‌های زیادی در استان یزد به مناسبت بزرگداشت مقام سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد که عمدتا این برنامه‌ها مردمی و توسط اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجم این برنامه‌ها بسیار زیاد است و در اکثر مساجد و تکایا برگزار خواهد شد، همچنین جمعی از مردم به صورت خودجوش موکب‌هایی برای شرکت کنندگان در مراسم تشییع این شهید والامقام که از مسیر یزد به سمت کرمان حرکت می‌کنند ایجاد خواهند کرد.

مجلس بزرگداشت در امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد

فلاح، مدیر آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد نیز بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و با حضور مداح اهل بیت کشوری سیدمهدی میرداماد مراسم دعای ندبه صبح روز جمعه این هفته و مجلس بزرگداشتی به مناسبت هفتمین روز شهادت سردار شهید حاج فاسم سلیمانی در محل این امامزده واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام