صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه مرودشت، سردار سپهبد شهید سلیمانی را مصداق اتم یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله دانست و گفت: شهید سلیمانی یک تکنسین بزرگ نظامی، یک عنصر عظیم اطلاعاتی، در شجاعت کم نظیر و از همه مهم‌تر یک عبد صالح خدا بود که تمام وجودش را وقف مردم و ولایت کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، هاشم جمالی، فرمانده سپاه مرودشت امروز، 16 دی‌ماه در جمع كاركنان فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه عمر به دنبال شهادت بود و کوچه به کوچه، شهر به شهر و کشور به کشور آن را از خداوند بزرگ طلب می‌کرد.
وی ادامه داد: وی به پای مادران شهدا می‌افتاد و گریه‌کنان از آن می‌خواست تا برای رسیدن به شهادت و دیدار معبود برایش دعا کنند و هنگامی که به دیدار فرزندان شهدا می‌رفت هم این دعا یعنی شهادت در راه خدا را طلب می‌کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مرودشت بیان كرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مصداق اتم یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که بیش از 40 سال در راه اسلام مجاهدت کرد والحق و الانصاف مردم قدرشناس، قدر این اخلاص و جهاد ایشان را در مراسم‌های با شکوه و کم نظیر استقبال از پیکر مطهرش در جای جای ایران اسلامی و کشور عراق به خوبی ادا کردند.
جمالی ادامه داد: شهید سلیمانی یک تکنسین بزرگ نظامی، یک عنصر عظیم اطلاعاتی، در شجاعت کم نظیر و از همه مهم‌تر یک عبد صالح خدا بود که تمام وجودش را وقف مردم و ولایت کرده و آرزوی شهادت و رسیدن به معبود، سراسر وجودش را پر کرده بود.
فرمانده سپاه مرودشت گفت: ذکاوت، هوش، ادبیات خضوع و تواضع، ولایت‌مداری و... از خصوصیات بارز این سردار سرافراز بود که همه عمر خود را صرف دفاع از اسلام و میهن عزیز ایران اسلامی و سایر مسلمانان کشورهای عراق، سوریه، فلسطین و ... کرد.
جمالی با اشاره به تقویت محور مقاومت و استحکام بیشتر آن پس از شهادت قاسم سلیمانی گفت:‌قدردانی مردم، قدردانی آنان از امنیت است و مردم از ما که به عنوان نیروهای مسلح مسئولیت نظم و امنیت را برعهده داریم، همین قدردانی را خواهند داشت و این وظیفه ما را سنگین‌تر كرده و ما را موظف می‌کند تا مسئولیتمان را به نحو مطلوب انجام دهیم و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشیم.

انتهای پیام