صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسات و تشکل‌های قرآنی همدان امروز، 17 دی‌ماه در امامزاده عبدالله(ع) همدان به منظور خون‌خواهی و فریاد انتقام به دلیل حرکت مذبوحانه آمریکایی‌ها در شهادت سردار قاسم سلیمانی تجمع کردند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسات، تشکل‌ها و خانه‌های قرآن روستایی و شهری همدان به دعوت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان همدان و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی این استان، امروز، 17 دی‌ماه در امامزاده عبدالله(ع) این استان تجمع کردند.

بنابر گفته هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل این اتحادیه «این تجمع در قالب محفل قرآنی و با تلاوت قاریان برجسته استانی و ذکر مصیبت مداحان اهل‌ بیت(ع) از ساعت 9 صبح شروع شده است و سپس قرآنیان، طی برنامه‌ریزی انجام شده، ساعت 10 صبح از صحن امامزاده عبدالله(ع) به میدان امام شهر همدان حرکت می‌کنند».

یادآور می‌شود، مردم استان همدان نیز هم‌صدا با دیگر استان‌های کشور به منظور خون‌خواهی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان و درخواست انتقام سخت از آمریکای تروریسم و جنایتکار، امروز، 17 دی‌ماه در میدان امام شهر همدان و خیابان‌های اطراف و منتهی به آن، تجمع و راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام