صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پویش 14 هزار ختم سوره مبارکه یاسین از ابتدای هفته جاری تا امروز، 17 دی‌ماه در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی صورت گرفت.

به گزارش ایکنا؛ پویش قرائت 14 هزار سوره مبارکه یاسین از شنبه، 14 دی‌ماه تا امروز، 17 دی‌ماه، روز مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در حادثه تروریستی آمریکا در عراق و اهدای آن به روح مطهر این شهدا از سوی دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 7 تهران اجرا شد.

بنابر گفته سیدحسن دهقان، مدیر این دارالقرآن «اجرای این طرح و پویش از طریق فضای مجازی و خانه‌ها و سرای محلات و دارالقرآن‌ها و با بهره‌گیری از فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها به اطلاع‌ علاقه‌مندان رسید.

همچنین در راستای بزرگداشت مقام این شهدا نیز جامعه قرآنی همگام با دیگر آحاد مردم محفل قرآنی را فردا، 18 دی‌ماه با تلاوت اساتید و پیشکسوتان قرآین کشورمان حسن رضائیان و منصور قصری‌زاده و محمدرضا پورزرگی برگزار می‌کند».

یادآور می‌شود، دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۷ شهر تهران تحت نظارت شورای عالی قرآن شهرداری تهران فعالیت می‌کند. این دارالقرآن در خیابان اجاره‌دار، نرسیده به شیخ صفی قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های این دارالقرآن می‌توانند با شماره ۷۷۱۵۸۶۰۶ تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش می‌توانند تعداد تلاوت‌های خود از سوره مبارکه یاسین در پیام‌رسان تلگرام به آی دی abrar.info@ ارسال کنند. این طرح با همکاری مؤسسه ابرار تهران و همچنین دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 7 برگزار شد. 

انتهای پیام