صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه منهاج صالحین نور زنجان به اجرای نمایش‌های خلاق برای آموزش قرآن به کودکان اشاره کرد و گفت: از این طریق مفاهیم بهتر القا می‌شود و در ذهن کودکان باقی می‌ماند.

بهیه حبری، مدیر مؤسسه منهاج صالحین نور زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: کلاس‌های فرهنگی، هنری و قرآنی این موسسه از کودکان 3 سال تا گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان برای خواهران برگزار می‌شود و پسران زیر 12 سال تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: علاوه بر کلاس‌های حفظ، روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن، کلاس‌های فرهنگی و هنری از جمله گلیم‌بافی، بافتنی، خیاطی، خوشنویسی، مهندسی هوش و خلاقیت برای نوجوانان و بزرگسالان نیز دایر می‌شود.

مدیر مؤسسه منهاج صالحین نور زنجان ابراز کرد: کلاس‌های قرآنی در محیطی شاد و مفرح و با شعر، بازی و داستان به کودکان آموزش داده می‌شود تا آن‌ها را به تربیت دینی و ادامه فعالیت‌های قرآنی ترغیب کند.

وی با بیان اینکه کودکان از آموزش قرآن با بازی استقبال می‌کنند، گفت: چیستان‌های قرآنی، بیان حدیث هفته، آموزش با کاردستی و وسایل کمک‌آموزشی و قصه‌ها و نمایش‌‍‌های خلاق از دیگر ابتکارات این موسسه برای آموزش قرآن است.

حبری ادامه داد: از طریق نمایش محتوا بهتر به کودکان القا می‌شود و در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند و در نهایت با مفاهیم امانت‌داری، صداقت و راست‌گویی، احترام به بزرگترها، کمک به دیگران، ایثار و مواردی از این دست آشنا می‌شوند.

مدیر مؤسسه منهاج صالحین نور زنجان همچنین خواستار توسعه پوشش بیمه برای حمایت از مربیان قرآن شد و گفت: در حال حاضر بیمه مهمترین مشکل این قشر است و اگر حمایت‌های لازم انجام شود، می‌توان طرح‌های فاخری را در حوزه فعالیت‌های قرآنی انجام داد.

انتهای پیام