صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی «امیرکبیر؛ امیر وقف» سه‌شنبه، 24 دی‌ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم اختتامیه و تقدیر از آثار برگزیده، سه‎شنبه، ‎۲۴ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور جمع زیادی از اساتید، هنرمندان، صاحب‌نظران و فرهنگ‎دوستان برگزار می‎شود.
طبق اعلام دبیرخانه این کنگره، یک هزار و 200 اثر فاخر در چهار بخش علمی، ادبی، هنری و فضای مجازی به این کنگره ارسال شده که پس از انجام داوری توسط اساتید هر حوزه، نهایتاً ۲۰۰ اثر به‌عنوان آثار برگزیده در پایگاه اطلاع‎رسانی کنگره به آدرس www.amirevaghf.ir  معرفی شدند.
یادآور می‌شود، کنگره ملی «امیرکبیر؛ امیر وقف» با هدف آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و دانشجویان با ابعاد زندگی و حیات فکری ــ سیاسی واقف نام‎آشنا میرزا محمدتقی‌خان فراهانی، نمودار ساختن زوایای پنهان شخصیتی ایشان و نهایتاً الگوگیری از سیره این سیاست‌مدار برجسته و بزرگ تاریخ در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، بنیاد صیانت از حقوق شهروندی برگزار شده است.
حدیثه سوختانلو
انتهای پیام