صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
سردار سلامی:‌

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه پاسداران کل کشور گفت:‌ سپهبد شهید سلیمانی محور مسائل راهبردی در منطقه و شخصیتی مردمی و ولایی بود که همه به عنوان سردار صلح و امنیت او را می‌شناختند؛ بارها هیمنه آمریکا را در هم شکست و این مرد خدا توانست محاسبات دشمن را در هم فرو بریزد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر صبح امروز، ‌25 دی‌ماه در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی بوشهر از ساعت 8 صبح  با میزبانی دو شهید گمنام آغاز شد.

سخنران ویژه این مراسم سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و صادق آهنگران، مداح کشور نیز در این مراسم در وصف مقام حضرت فاطمه(س) و شهدا به نوحه‌سرایی پرداخت.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی فرمانده شجاع و تکرارنشدنی جبهه مقاومت اسلامی و نماد درخشان سپهر افتخارات امت اسلام بود.
وی افزود: شهدا حقایق جاری در بستر جامعه و تجسم اخلاص و شجاعت و آموزگار همه این وصف‌ها و آموزه‌های قرآنی بودند.

سردار سلامی افزود: ایران محور اتصالات فرهنگی، سیاسی، مقاومت و امور بین‌المللی شده است و شکوه یک مقاومت را در جهان به نمایش عملی گذاشت که موجبات شکست دشمن را فراهم و حقایق قرآنی را به واقعیت‌های بیرونی تبدیل کرده است.

سلامی گفت: سپهبد شهید سلیمانی محور مسائل راهبردی در منطقه و شخصیتی مردمی و ولایی بود که همه به عنوان سردار صلح و امنیت او را می‌شناختند؛ بارها هیمنه آمریکا را درهم شکست و این مرد خدا توانست محاسبات دشمن را در هم فرو بریزد.

سلامی با بیان اینکه هر گناهی؛ ظلالت و گمراهی است، اظهار کرد: دولت آمریکا و پیروانش، کانون ظلم، ظلالت و گمراهی‌ها هستند که مقصودشان به آشوب کشیدن جوامع و فتنه‌انگیزی و ایستگاه آخر نیات پلیدشان، جهنم و آتش سوزان است.
وی افراد انعطاف‌پذیر را تعامل‌گرا برشمرد و گفت: کشور قرآنی ایران با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به دنبال توسعه،‌ پیشرفت و امنیت پایدار در کشورهای منطقه بوده و هست.

هشدار به اشرار در منطقه

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام سخت شکل گرفت و هیمنه دشمن شکسته شد. بر طبل جنگ می‌کوبیدند تا از انتقام ملت ایران رهایی یابند ولی با عملیات انتقام همه محاسبات دشمن در هم فرو ریخت و به ملت ایران اعتباری جدید در ارتفاع بلند جهان افزود.

وی گفت: این انتقام میزانی قابل اعتنا برای ملت ایران بود و بازدارندگی ما را کامل کرد و باز هم هشدار می‌دهیم. همه اشرار عالم بفهمند که از شرارت دست بردارند و رژیم‌های متحد مراقب باشند و اشتباه آمریکا را تکرار نکنند.

سردار سلامی تصریح کرد: برای ساختن کشور عجله داریم و در هیچ عرصه‌ای نگران نیستیم و از فراز اراده دشمنان عبور کرده‌ایم و آن‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. ایمن و امن و در حال پیشرفت بوده و مستقل،‌ عزیز، سربلند و سرافراز هستیم.

وی تأکید کرد: این امت و ملت به پیش می‌روند و دشمنان فرسوده و پوسیده و نگران هستند و آن‌ها خود آب در لانه‌هایشان کرده‌اند و سیلابی در جهان اسلام شروع شده است که در آینده نه چندان دور آنها را با خود خواهد برد.

کنگره «سرداران و ۲۱۲۱ شهید» استان بوشهر صبح امروز با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن بزرگ نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار شد.

این مراسم با افتتاح نمایشگاه «شهدا در مسیر افتخار»، رونمایی از 70 عنوان کتاب، نماهنگی با موضوع دفاع مقدس و میزبانی از دو شهید گمنام همراه بود و در پایان از خانواده سرداران شهید نادر مهدوی و بیژن گرد به عنوان شهدای نبرد با آمریکا در خلیج فارس، تجلیل به عمل آمد.

حامد فکوری

انتهای پیام