صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۵۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

گروه فرهنگی ـ امام جمعه سپیدان با تأكید بر اهمیت استفاده از ابزار هنر در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: هنرمندان باید به صحنه بیایند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع و آن ارزش‌ها را برای مردم با ابزار هنری معرفی كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور، امام جمعه سپیدان امروز، 13 بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب سالامی، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست.
وی ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر یادآور رشادت‌های جوانان و نوجوانان و الگویی برای مبارزه با استکبار جهانی بوده است؛ آرمان‌های دهه فجر باید با ابزارهای فرهنگی و هنری به نسل‌های جوان و نوجوانان انتقال داده شود و این فرهنگ باید نهادینه شود.
موسوی‌انور خواستار استفاده از ابزار هنر در دفاع از انقلاب اسلامی شد و گفت: هنرمندان باید به صحنه بیایند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع و آن ارزش‌ها را برای مردم با ابزار هنری معرفی كنند.
امام جمعه سپیدان همچنین به شهادت سردار دل‌ها اشاره كرد و گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سرادر سلیمانی و همرزمانش نشان داد که مردم همان مردم انقلاب 57 هستند و مردم با شور و امید به صحنه آمدند.
عبدالصمد غفوری، معاون فرماندار شهرستان سپیدان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد ستاد دهه فجر را بیان کرد و افزود: ستون اصلی انقلاب ما همین روزهای بزرگ همچون دهه فاطمیه و دهه فجر است و به واسطه همین ایام بود که توانستیم بر استکبار جهانی پیروز شویم.
وی با بیان اینكه بزرگداشت این ایام خود زمینه رشد و توسعه فرهنگ دینی و انقلابی است، افزود: همه دستگاه‌های اداری ملزم به فضاسازی و اجرای برنامه‌های متناسب با شأن و جایگاه شهادت بانوی اسلام و دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام