صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

گروه معارف ــ کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اعزام ۱۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان به‌منظور برگزاری نشست‌های دینی در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اعزام 100 مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان به‌مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در دهه فجر عزتی را کسب کردیم که استقلال واقعی را برای مردم ما رقم زد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر در این استان به برگزاری نشست‌های دینی با موضوع انقلاب اشاره کرد و افزود: با بصیرت و از روی علم و آگاهی باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنیم و در این راستا همه وظیفه داریم.

امیری تصریح کرد: در این ایام باید منابر عامل وحدت باشند و از کارآمدی نظام سخن بگویند همچنین برنامه اصلی این ایام باید ایجاد امید بین مردم باشد؛ چرا که یکی از برنامه‌های اصلی دشمن ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم نسبت به مسئولان است؛ بنابراین در جشن‌های دهه فجر استکبارستیزی باید در پرتو اوامر ولایت‌فقیه مدنظر باشد.

کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر باید خودجوش برگزار شود و در این مسیر باید عشق، ارادت و تعصب خود را به مسائل دینی و میهنی نشان دهیم.

وی در پایان افزود: این انقلاب با خون شهدا و هزینه‌های سنگینی به‌دست آمده و مردم اجازه نخواهند داد که به ارکان آن خدشه وارد شود.

انتهای پیام