صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۶۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز خبر داد:

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام حبیب صادقی گفت: با همکاری و پیگیری همکاران بخش ثبتی اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز، سند مالکیت تک برگی رقبات یکی از موقوفات در طرقبه به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال اخذ شد.

حجت‌الاسلام حبیب صادقی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیان کرد: با همکاری و پیگیری همکاران بخش ثبتی اداره اوقاف طرقبه شاندیز، سند مالکیت تک برگی، رقبات موقوفات مسجد و حسینیه پاچنار در طرقبه به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال اخذ شد.
وی تصریح کرد: این سند مالکیت برای تعداد شش در بند مغازه تجاری در حاشیه شهر طرقبه اخذ شده، که این مغازه‌ها از رقبات موقوفات مسجد و حسینیه پاچنار طرقبه است.
حجت‌الاسلام صادقی اظهار کرد: قرآن‌خوانی، عزاداری سیدالشهدا(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع)، کمک به ابن سبیل «در راه مانده»، تعمیرات و روشنایی مسجد و حسینیه پاچنار بخشی از نیات موقوفات مسجد و حسینیه پاچنار طرقبه است.
وی با اشاره به اینکه اخذ اسناد برای موقوفات در جهت تثبیت مالکیت موقوفات از اولویت‌های ویژه سازمان اوقاف است، گفت: اداره اوقاف طرقبه شاندیز نیز در راستای این اولویت، از هر تلاشی در جهت رسیدن به این مهم فروگذار نخواهند کرد.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز ضمن تشکر از ادارات ثبت و اسناد، بنیاد مسکن، منابع طبیعی و سایر ادارات و ارگان‌های مرتبط با اخذ سند در شهرستان، بیان کرد: خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش این ادارات با اداره اوقاف در سطح شهرستان هستیم تا بتوانیم قدمی مثبت در جهت تثبیت مالکیت اموال مربوط به اهل بیت(ع) انجام دهیم.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام