صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
سردار فدوی اظهار کرد؛

گروه جامعه ــ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان با تأکید بر اینکه اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به رخ مبارک انقلاب اسلامی وارد کند، گفت: امروز باید از توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، برای موفقیت جبهه مقاومت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 16 بهمن‌ماه، در  همایش «نسل سلیمانی‌ها» که با حضور 30 هزار دانش‌آموز در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، اظهار کرد: به همه شهیدانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی پشت سر امام راحل ایستادند و مقاومت کردند باید سلام گفت. باید بر شهیدانی که پایداری و ایستادگی کردند و در برابر تمامی تهاجماتی که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی از سوی آمریکا و ایادی آن شکل گرفت، ایستادند و به شهادت رسیدند سلام و درود فرستاد.

وی افزود: همچنین باید بر شهدای مدافع حرم که تجلی‌گر وحدت جهان اسلام بودند و وحدت کلمه را از تمامی جهان اسلام در سوریه آفریدند، سلام و درود و تحیت فرستاد. مدافعان حرم، برای آیندگان منشأ اثر هستند و آن وحدت کلمه‌ای را که حضرت امام خمینی(ره) از آغاز نهضت اسلامی فرمودند، به خوبی نشان دادند و تبیین کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم جلوه‌ای از وحدت کلمه را نشان دادند، تصریح کرد: آنها مسیری را نشان دادند که همه مسلمانان عالم اعم از افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری و... آمدند و وحدت کلمه را در سوریه رقم زدند. پس اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به رخ مبارک انقلاب اسلامی وارد کند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه شهادت، عمل به تکلیف است و همه ما مسلمانان و آنانی که در جغرافیای محور مقاومت قرار دارند، مهمترین نیازشان حضور افرادی هوشیار است، گفت: خداوند سبحان همه آنچه که برای قرارگیری در مقامات بلند و فرازهای بزرگ داریم، به ما داده است. پس باید تلاش کنیم تا در هر جبهه‌ای که هستیم، به فرازها برسیم و قله‌ها را درنوردیم.

سردار فدوی با اشاره به اینکه اگر بر یک روند پایدار باشیم، موفق خواهیم شد و این وعده خداوند است، گفت: اگر به دستورات خدا‌وند عمل کنیم، موفقیت از آن ما خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه در ادامه این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: به شما سلام می‌گویم که رهروان شهیدی هستید که امام راحل ایشان را رهبر خود خواندند. شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی با سن و سال کم، دل دریایی و بزرگی داشتند و به جای نشستن در کلاس درس، در جبهه مقاومت و جهاد حضور پیدا کردند و شهید شدند.

وی اضافه کرد: در این مسیر برخی از رزمندگان دانش‌آموز هم که در جبهه حضور یافتند و به توفیق شهادت نائل نشدند، امروز در قله‌های دیگری همچون علم و دانش ایستاده‌اند.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با رهنمودها و دستوراتشان ما را راهنمایی و به سوی وعده الهی هدایت می‌کنند، گفت: خوشا به حال شما دانش‌آموزانی که دلداده رهبری هستید و الگویتان، شهید بزرگواری است که به صورت متفاوت از دیگر شهدا به این درجه از شهادت رسید و به تعبیر مقام معظم رهبری ارباً ارباً شد.

جانشین فرمانده سپاه در ادامه به نقش‌آفرینی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: سردار سلیمانی آن‌چنان پایداری کرد و به تکالیفش جامه عمل پوشاند که به صورتی متفاوت از سایر شهدا به دیدار حق شتافت.

 

انتهای پیام