صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۷۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌‏های یوم‌الله ۲۲ بهمن در حرم مطهر امام رضا(ع) را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌هایی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که از بعدازظهر روز گذشته با محوریت رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا امشب نیز ادامه دارد.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب سخنران و مهدی میرداماد مداح ویژه برنامه شب 22 بهمن حرم مطهر رضوی هستند و مانند سال‌های گذشته رأس ساعت ۲۱ در شامگاه 21 بهمن‌ماه،  یادبود شب پیروزی انقلاب اسلامی ندای الله اکبر در صحن‌های حرم مطهر طنین‌انداز خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: طبق برنامه‎ریزی انجام شده، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد از ساعت ۸:۳۰ صبح در میدان ۱۵ خرداد آغاز می‌شود و راهپیمایان با طی کردن خیابان امام رضا(ع) برای شرکت در مراسم پایانی وارد حرم مطهر رضوی خواهند شد.

شریعتی‌نژاد تصریح کرد: سخنران مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در مشهد حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه خواهد بود و در پایان قطعنامه سراسری این روز نیز قرائت خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: علاوه بر برنامه‏‌های رواق امام خمینی(ره)، در دیگر اماکن متبرکه نیز برنامه‏‌های سخنرانی، برگزاری حلقه معرفت با موضوعات فقه زندگی، پرسمان دینی، و برنامه‌هایی نیز در رواق‌های ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین زائران و مجاوران در این ایام می‌توانند از عکاسخانه حرم که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باب‌الهادی(ع) واقع در صحن جامع رضوی برپا شده، بازدید کنند.

انتهای پیام