صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
ارتش سوریه:

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای درباره آزادسازی دَه‌ها روستا و شهر در حومه غربی و شمال غربی شهر حلب اعلام کرد: آزادسازی مناطق جدید بیانگر عزم ارتش و اصرار بر ادامه انجام وظایف مقدس خود در راستای از بین بردن بقایای سازمان‌های تروریستی در خاک سوریه است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه خبری المنار فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آزادسازی دَه‌ها روستا و شهر در حومه غربی و شمال غربی شهر حلب پس از یکسری عملیات‌های متمرکز نظامی علیه مواقع و دژهای تروریستی خبر داد.

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای تصریح کرد: قهرمانان ارتش سوریه در پی اقدامات نظامی متمرکز، حساب شده و کارآمد موفق شدند تروریسم تکفیری و قاتلان مسلح که قصد داشتند مصلحت مردم در منطقه را مصادره و از آنها به عنوان گروگان و سپرهای انسانی در مقابل پیشرفت ارتش در آزادسازی استفاده کنند، ریشه‌کن کنند. ارتش سوریه عملیات‌های نظامی خود را طبق قوانین بین‌المللی به ثمر رساند.

فرماندهی کل ارتش سوریه در ادامه بیانیه اظهار کرد: قهرمانان ارتش سوریه توانسته‌اند مأموریت‌های خود را با شایستگی بالا و در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند. ده‌ها روستا و شهر در حومه غربی و شمال غربی شهر حلب از جمله «شهرک شیخ علی»، «اورم الکبری»، «اورم الصغری»، «کفرناها»، «کفر داعل»، «کفر حمره»، «بشنطره»، «بابیص»، «معارت الارتیق»،
«عویجل»، «حریتان»، «حیان»، «عندان»، «بیانون»، «اللیرمون»، تعداد زیادی از شهرک‌های مسکونی، جاده‌های استراتیژیک، و چندین کارخانه توسط ارتش آزادسازی شدند.

گذرگا‌های «مزنار» و «مجیرز‌» در حومه غربی حلب و شهر «سراقب» برای خروج ایمن شهروندان غیرنظامی و پایان دادن به کابوس تروریسم تکفیری که سال‌ها است بر مردم مستولی شده است بازپس گرفته شد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: آزادسازی مناطق جدید بیانگر عزم ارتش و اصرار بر  ادامه انجام وظایف  مقدس خود در راستای از بین بردن بقایای سازمان‌های تروریستی در خاک سوریه است. تروریسم حتی با وجود حامیان و مدافعان آن جایی در خاک سوریه ندارد و ارتش این کشور وفادار خواهد بود و چشم مراقب و سپر محکم امنیت میهن و شهروندان است.

انتهای پیام