صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بندرعباس گفت: گروه نورالزهرا(س) بسیجیان اهل سنت بندرعباس در همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت که در سنندج برگزار شد، به‌عنوان یكی از گروه‌های نمونه کشوری تجلیل شد.

حجت شعبانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عیسی بهرامی ناحیه بندرعباس در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: دومین همایش كشوری نغمه‌سرایان اهل سنت به همراه كارگاه آموزشی نغمه‌سرایی، روز گذشته، 28 بهمن‌ماه در شهر سنندج با حضور یازده استان اهل سنت نشین و 80 نفر از نغمه‌سرایان اهل سنت در حوزه‌های مختلف شعر، مولودی‌خوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی برگزار شد.

وی افزود: گروه 9 نفره «نورالزهرا بسیجیان اهل سنت قرارگاه تحول محلات گچین پایین بندرعباس» به‌عنوان نماینده استان هرمزگان در این جشنواره حضور پیدا کرد و در پایان به‌عنوان یكی از گروه‌های نمونه كشوری تجلیل شد.

یادآور می‌شود، مولوی محمد اسحاق مدنی، نایب‌رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب و آیت‌الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این همایش به سخنرانی پرداخته و به نقش اهل سنت در نظام و انقلاب تأکید کردند. در پایان از گروه‌های نمونه کشوری و تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام