صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه همه واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند، گفت: با اعلام نتایج انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، آیتالله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان، ظهر امروز، 2 اسفند ماه در نماز جمعه سمنان بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند و تمام شناسنامههای باید ممهور به مهر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

وی  ادامه داد: رقابتها باید به رفاقتها تبدیل شود که در این راستا حضور عموم مردم در صندوقهای رأی ضروری است و باید برای تشویق عموم مردم در این عرصه تلاش کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه کاندیداها باید رقابت سالم را در اولویت نخست خود قرار دهند و از ایجاد تشنج در شهرها خودداری کنند متذکر شد: پس از برگزاری انتخابات باید رفاقت و همدلی را در دستور کار قرار دهند و برنامههای لازم را برای رفع مشکلات مردم ارائه دهند.

شاهچراغی با اشاره به وصیتنامه شهید سلیمانی اظهار کرد: این شهید والا مقام در وصیتنامه خود عنوان کرده که نجات اسلام در رها نکردن خیمه ولایت است و با رها شدن ولایت، قرآن و اسلام آسیب خواهد دید.

انتهای پیام