صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۴۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

مدیر یک فروشگاه اینترنتی در تبریز، اظهار کرد: شیوع کرونا در کشور و هشدارهای وزارت بهداشت جهت پیشگیری از انتشار هرچه بیشتر این ویروس موجب شده مردم برخلاف سال‌های گذشته آخرین ماه سال را به دور از خریدهای سال نو در خانه بگذرانند و بخش عمده نیازها خود را از طریق اینترنت تامین کنند.

علیرضا اقدم، مدیر یک فروشگاه اینترنتی در تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: شیوع کرونا در کشور و هشدارهای وزارت بهداشت جهت پیشگیری از انتشار هرچه بیشتر این ویروس موجب شده مردم برخلاف سال‌های گذشته آخرین ماه سال را به دور از خریدهای سال نو در خانه بگذرانند و بخش عمده نیازها خود را از طریق اینترنت تامین کنند. 

وی در خصوص وضعیت درخواست‌های خرید این روزها اظهارکرد: این فروشگاه اینترنتی سعی کرده با فراهم کردن محصولات مختلف نیازهای هموطنان را تامین کند.

اقدم افزود: در این فروشگاه انواع کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی، لوازم خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، لوازم مربوط،به ورزش و سلامت، انواع لوازم خودرو و سفر، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، کتاب و لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم مربوط به کودک و نوزادان عرضه می شود.

این مدیر فروشگاه اینترنتی، بیان کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹ و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر خانه مانی شهروندان و اینکه غیر از موارد ضروری برای خرید به بازار نروند، فروش این فروشگاه اینترنتی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: عوامل این فروشگاه با رعایت تمامی موارد بهداشتی سعی در تامین نیازهای مشتریان در اسرع وقت را دارند تا از این طریق بتوانیم کمکی برای کاهش حضور غیرضروری شهروندان در اماکن عمومی داشته باشیم و در عین حال نیازهای آنان را تامین کنیم.

مدیر فروشگاه اینترنتی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی سال نو این فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مشتریان است.

انتهای پیام