صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روابط عمومی‌ها، اهالی رسانه و فعالان مجازی در فرهنگ‌سازی کاهش تردد در استان ایفای نقش کنند.

به گزارش ایکنا از مازندران، عباس مهدوی، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران امروز 21 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه‌های استان در راستای اهمیت کاهش تردد روزانه به مردم استان آگاهی بخشی و اطلاع‌‎رسانی کنند.

وی افزود: آنچه در رویکرد کنونی اطلاع‌رسانی باید محور قرار گیرد رفع آلودگی در مکان‌های مهمی همچون؛ جایگاه‌های سوخت، عابربانک‌ها، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌هاست که استاندار مازندران در ستاد استانی مقابله با کرونا در این باره تاکید کرد.
مهدوی تصریح کرد: روابط عمومی شرکت پالایش پخش فرآورد‌های نفتی، صمت، غله، دانشگاه علوم پزشکی و تمامی بانک‌های استان، آموزش‌های عمومی در کانون‌های اصلی شیوع کرونا مورد توجه جدی قراردهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری، گفت: کشور‌های پیشرفته دنیا بر کاهش جدی تردد‌های داخل شهری تاکید دارند و در فرهنگ‌سازی این راه‌کار، روابط عمومی‌ها، اهالی رسانه و فعالان مجازی نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: بیان صرف آمار دردی از جامعه کم نمی‌کند. آنچه مهم است رصد واقعی شرایط کنونی و تلاش برای کاهش میزان مبتلایان به کرونا است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از برگزاری نشست‌های خبری مجازی با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع و صریح خبر داد و افزود: این نشست‌های خبری از امروز آغاز می‌شود تا رسانه‌های بدون نیاز به مراجعه حضوری با مدیران مرتبط ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام