صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

همزمان با ایام سالروز شهادت شهدای مظلوم خان‌طومان مجموعه کتب منتشر شده از این شهدا با شرایط ویژه عرضه می‌شود.

به گزارش ایکنا، اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ بود که نام خان‌طومان را شنیدیم و تعدادی از رزمندگان مدافعان حرم که اغلب از نیرو‌های لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران بودند در این منطقه به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان در شرایطی نبود که بتوان آنها را به عقب برگرداند و در همان خاک آسمانی پیکرشان باقی ماند.

این منطقه سوریه از ابتدای آغاز جنگ در اوایل دهه ۹۰، همیشه مورد توجه مدافعان حرم و تکفیری‌ها بوده است. هرگاه هر طرف موفق می‌شد بر منطقه مسلط شود، نیروی مقابل تمام سعی خود را می‌کرد تا این نقطه در تصرف خودش باشد.

سال ۹۵ در حالی که این منطقه در دست نیرو‌های ایرانی بود آتش‌بسی کوتاه بین دو طرف برقرار شد. در همین حین تکفیری‌ها از فرصت پیش آمده سوء‌ استفاده کردند و منطقه را پس از بمباران و به شهادت رساندن جوانان مازندرانی تصرف کردند.

پس از آن همچنان درگیری‌ها ادامه یافت تا اینکه فقط چند روز پس از به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، مجاهدان اسلام توانستند برای همیشه خاک این منطقه را از لوث وجود تکفیر‌های وهابی پاک کنند و این قطعه از خاک سوریه در تاریخ گواه خون‌های پاکی باشد که به زمین ریخته شد.

نشر جهادی و انقلابی شهید کاظمی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای مدافع حرم بیش از ۵۰ عنوان کتاب در این زمینه منتشر کرده که بیش از ۱۰ عنوان درباره شهدای خان‌طومان است. این انتشارات با توجه به سالروز شهدای خان‌طومان، اقدام به توزیع بسته‌های کتب با عنوان «از خان‌طومان تا بهشت» کرده است و در این بسته علاوه بر کتب، اقلام فرهنگی دیگر، چون دفترچه یادداشت، نشانه کتاب (چوب الف)، عکس شهدا و... به صورت هدیه ارسال می‌کند. همچنین تمامی کتب شهدای خان‌طومان با ۲۵ درصد عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه و سفارش این کتب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام کنند.

انتهای پیام