صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

همزمان با ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام(ص)، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و اقتصادی در استان گیلان، بخش عمارلو آغاز به کار کرد.

حامد خیرخواهان، فعال جهادی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: همزمان با ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام(ص)، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و اقتصادی در استان گیلان، بخش عمارلو آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: با توجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و پس از فراخوان ولی امر مسلمین جهان، برای کمک به افراد آسیب‌دیده و با اعلام آغاز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از سوی معظم‌له بر آن شدیم گروه جهادی شهید احمد گودرزی را در منطقه عمارلو بخش رودبار استان گیلان تأسیس کنیم.

خیرخواهان اظهار کرد: پس از اخذ تأییدیه و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح، گروه مذکور را زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس کردیم و برای شروع به همت خیران،‌ تعداد ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان منطقه توزیع کردیم.

وی در پایان گفت: با توجه به حضور سازنده این گروه جهادی در منطقه عمارلو و برآورد اولیه نیازهای اهالی این روستا، ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک جهت مرتفع شدن نیازمندی‌ها، اقدامات لازم توسط این گروه جهادی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام