صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۰۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

علمای اهل سنت کشور به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس در بیانیه‌ای ضمن اعلام پایبندی به آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بیان کردند: با محکومیت جنایات اشغالگران نخواهیم گذاشت این آرمان الهی، یعنی رهایی مستضعفان عالم و خواری دیوسیرتان ددمنش به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، علمای اهل سنت کشور در کنار همه اقشار و اقوام با صدور بیانیه‌ای مشترک به استقبال روز جهانی قدس رفتند. متن بیانیه مشترک علمای اهل سنت کشور به این شرح است:​

ماه مبارک رمضان، موسم تمرین صبر و استقامت است که در پرتو آن ارمغان نصرت الهی به جامعه ایمانی نوید داده می‌شود؛ قرآن مجید نیز پیروزی یک جامعه را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می‌نماید، چرا که سنت الهی، برافراشتن پرچم ایمان و حق و پیشوایی حق مداران، مجاهدان صبور و خداخواه است. در این رهگذر است که جان‌های خفته بیدار و تن های خسته شکیبا می‌شوند تا حرکت آزادی خواهانه مسلمانان پرشتاب و رستاخیز اسلامی در پهنه گیتی فراگیر شود.

اکنون که گفتمان بیداری اسلامی به عنوان، ثمره شیرین اسلام انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حفظه‌الله، چالش‌های مهمی فراروی جهان سرمایه‌سالار و مادی‌گرا قرار داده و اقیانوس ایثار و اخلاص را در پهنه حیات جامعه بشری ایجاد و دل‌های آزادی‌خواهان را تا رسیدن به ساحل نجات همراهی خواهد کرد، دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین به بدل‌سازی اسلام اصیل، روی آورده و با پشتیبانی از خیانت‌کاران به اسلام و مسلمین، پنجه در چهره اصیل اسلامی افکنده و با رفتار نابخردانه و متحجرانه، فضای جوامع اسلامی را غبارآلود نموده است.

امسال امت اسلامی و آزادگان جهان در شرایطی به استقبال «روز جهانی قدس» می‌روند که جهان درگیر ویروس منحوس کروناست و میدان نمایش حضور مردم در صحنه دفاع از آرمان قدس شریف خالی و خشم انقلابی آنان جلوه دیگری پیدا نموده است. در این راستا فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقشه راه امت مسلمان را ترسیم و روزنه های امید برای فروپاشی رژیم پلید صهیونیستی را فراهم خواهد نمود.

علما و اندیشمندان اهل سنت در جمهوری اسلامی ضمن پایبندی به آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محکومیت جنایات اشغالگران برای نجات امت اسلامی از لوث این غده سرطانی تلاش و نخواهند گذاشت این آرمان الهی یعنی رهایی مستضعفان عالم و خواری دیوسیرتان ددمنش به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام