صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

مصوبات بیست و یکمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان اعلام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به مصوبات بیست و یکمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی این اتحادیه اضافه کرد: تسویه تمامی کلاس‌های آموزشی شش ماه دوم سال 98 در رشته‌های روخوانی، مفاهیم و حفظ سه جزء، تسویه حق‌الزحمة ممتحنین حفظ سه جزء و حمایت بلاعوض از سه مؤسسه قرآنی دیگر چون روح‌الامین رومشکان، نورالعین ازنا و علی‌بن‌موسی الرضا(ع) دلفان از جمله مصوبات این جلسه بود.

وی با تأکید بر اینکه در این جلسه مقرر شد تا  خدمات اتحادیه صرفاً به تشکل‌هایی تعلق گیرد که حق عضویت خود را پرداخت می‌کنند، اضافه کرد: همچنین از دیگر مصوبات می‌توان به تمدید ثبت‌نام مربیان بیمه شده و نشده مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تا آخر خرداد(افراد ثبت‌نام نشده با دارا بودن بیمه فعالان قرآنی، بیمه آنها قطع خواهد شد)، معرفی دو مؤسسه ساجدین دورود و ریحانةالنبی بروجرد جهت دریافت وام قرض‌الحسنه و  تقدیر از زحمات شبانه‌روزی ماه رمضان روح‌الدین بلواسی، سرپرست اتحادیه در راستای معرفی موسسات و تشکل‌های قرآنی در صداوسیما، اشاره کرد.

امیدیان با اشاره به اینکه پس از جلسه هیئت مدیره نیز،  نشستی با محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تشکیل شد، اضافه کرد: این جلسه با موضوع پیگیری مطالبات مؤسسات قرآنی از نهادهای حاکمیتی، پیگیری قانون عدم پرداخت قبوض مصرفی آب، برق و گاز،  پیگیری از اداره امور مالیاتی به منظور حمایت جدی از مؤسسات قرآنی و  آماده‌سازی پیشنهادات کاربردی اتحادیه در قالب برنامه مدون به منظور اجرایی و عملیاتی کردن برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان با اشاره به مطالبه مؤسسات قرآنی بر واسپاری برنامه‌های قرآنی به تشکل‌های قرآنی استان، اظهار کرد: مقرر شد تا از نهادهای متولی امور قرآنی این واسپاری پیگیری شود. همچنین از تمامی ظرفیت‌های نهادهای حاکمیتی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده شود.

امیدیان اضافه کرد: در پایان این جلسه مقرر شد تمامی مطالبات مؤسسات قرآنی در نشستی با مسئولان مربوطه مطرح شد و تا نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام شود.

یادآور می‌شود، جلسات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان ماهی یکبار در دفتر اتحادیه برگزار می‌شود و اکنون نیز روح‌الدین بلواسی، سرپرست این اتحادیه است و حجت‌الاسلام امیدیان، به عنوان رئیس هیئت مدیره، مهتاب سیاهتری به عنوان نایب‌رئیس و مجتبی پادروند به عنوان عضو هیئت مدیره هستند.

انتهای پیام