صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: به‌منظور تشویق جامعه قرآنی، تعداد بیمه‌شدگان فعال قرآنی را از ۵۰ سهمیه به ۱۵۰ نفر افزایش می‌دهیم.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 10 تیرماه در دیدار با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی استان، گفت: توجه به فعالیت‌های قرآنی و تلاش و برنامه‌ریزی برای تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه قرآن و عترت از سیاست‌های اداره‌کل فرهنگ اسلامی استان است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه قرآن و عترت الگوسازی کنیم، افزود: باید به برجسته‌سازی فعالیت‌های شاخص قرآنی و همچنین توجه به نیروی انسانی قرآنی که در این حوزه بدون هیچ توقعی تلاش می‌کنند، توجه شود.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ادامه با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان، بیان کرد: 8 جشنواره در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری با مشارکت تمامی شهرستان‌های استان پیش‌بینی شد، که بیش از 120 نفر برگزیده در اختتامیه آن تجلیل می‌شوند و امیدواریم یک جریان‌سازی قرآنی در استان در این هفته شکل بگیرد.

همچنین، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر با تقدیر از توجه استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به فعالیت‌های قرآنی، گفت: از عزم جدی استان برای برگزاری هفته قرآن و عترت با کیفیت خوب و توجه به همه رشته‌های هنری، تولیدات فرهنگی و مسابقات قرآنی قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید همواره به تعمیق باورهای قرآنی در جامعه کمک کنیم، افزود: به‌منظور تشویق جامعه قرآنی، تعداد بیمه‌شدگان فعال قرآنی را از 50 سهمیه به 150 نفر افزایش می‌دهیم.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اظهار امیدواری کرد با یک برنامه‌ریزی منسجم از مؤسسات قرآنی در سال 99 حمایت ویژه شود.

انتهای پیام