صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: در طرح سه‌شنبه‌های تکریم که توسط کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد برگزار می‌شود در این استان قصد داریم تا از فعالان فرهنگی به ویژه در حوزه فرهنگ رضوی تجلیل کنیم.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های تکریم»، اظهار کرد: این طرح توسط کانون‌های مساجد هر سه‌شنبه با محوریت تقدیر و تجلیل از خانواده شهدا، خیرین و معتمدین هر محل، نخبگان کانون‌ها، کارآفرینان، مخترعین و فعالین فرهنگی به ویژه فعالان فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و هر سه‌شنبه در یک مسجد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور به برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد کرمانشاه در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی حجم وسیعی از برنامه‌ها در حال اجرا است و کانون‌های مساجد در این ایام برنامه‌های متعدد و متنوعی را برگزار می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین حجم فعالیت‌های این ایام به گرامیداشت دهه کرامت اختصاص داده شده و توجه به ایجاد نشاط و شادی معنوی در جامعه متناسب با ذائقه مردم از محور برنامه‌های کانون‌ها است.

وی به راه‌اندازی کاروان شادی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: رویکرد کانون‌های مساجد استان به سبب وضعیت هشدار بر اساس برنامه‌ریزی برنامه‌های مخاطب‌محور با کمترین آمار شرکت‌کننده و جایگزینی برنامه‌های شاد و متنوع میدانی است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان با اشاره به برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم در کرمانشاه، گفت: به دلیل وضعیت هشدار در کرمانشاه و برگزار نشدن نماز جماعت در مساجد، امروز طرح سه‌شنبه‌های تکریم را نتوانستیم برگزار کنیم اما روز پنج‌شنبه، 12 تیرماه مراسم تجلیل از یک جوان موفق استان در مسجد شهید زارعی، شهرک شهید زارعی با حضور برخی مسئولین پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام