صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۹۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

معاون رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دوره آموزش «امر به معروف و نهی از منکر» ویژه اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر استان، تابستان امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

سیدمجتبی طباطبایی، معاون رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌و‌بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: دوره آموزش «امر به معروف و نهی از منکر» ویژه اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر استان، تابستان امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود و روز به روز، با گسترش ارتباطات و وسایل ارتباطی، اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند؛ چراکه عواطف و اذهان جامعه در تسخیر قلم خبرنگاران است؛ بنابراین ما نسبت به آن مسئولیت داریم.

معاون رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حقیقت اصلی‌ترین سنگر امر به معروف و نهی از منکر هستند و می‌توانند در اصلاح جامعه نقش سازنده‌ای ایفا کنند. یک خبرنگار باید مصادیق معروفات و منکرات را در جامعه تشخیص دهد، شیوه صحیح مطالبه‌گری را بداند و در جهتی حرکت کند که به کاهش فساد، افزایش پاسخگویی مسئولان و رفع مشکلات جامعه منجر شود.

طباطبایی با بیان اینکه این دوره با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج استان برگزار می‌شود، افزود: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت دوستان، این دوره به‌صورت آنلاین و توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود؛ ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، مصادیق معروفات و منکرات در جامعه، شیوه‌های نوین مطالبه‌گری در رسانه، نوع حمایت‌های قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اخلاق رسانه‌ای جزو سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی خواهد بود.

معاون رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره برای اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر استان رایگان است، اظهار کرد: افرادی که تمایل به شرکت در این دوره دارند می‌توانند جهت نام‌نویسی، تا پایان هفته جاری مشخصات و درخواست خود را از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۵۹۴۹۱۴۳۸ ارسال کنند و یا به‌صورت حضوری به دفتر ستاد مراجعه کنند. در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام