صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
معاون ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش:

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ستاد همکاری‌های حوزه و دانشگاه، از نهایی شدن پذیرش ۴۴۰ طلبه در آزمون و مصاحبه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد. 

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، علیرضا رحیمی در نشست مشترک با معاون فرهنگی تبلیغی و مدیر اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) که در سالن جلسات دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزارشد، در سخنانی اظهار کرد: از برکت انقلاب اسلامی و اسناد بالادستی امروز شاهد پوشش تحصیلی ۹۹درصدی در مقطع ابتدایی، ۹۶درصدی متوسطه اول و قریب به ۸۲درصدی در متوسطه دوم هستیم.
 
این کارشناس تعلیم و تربیت ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۹ تعداد ۱۲هزارفرصت ثبت نام در قالب هشت رشته بر اساس ماده ۲۸ ویژه حوزویان اعم از خواهران و برادران وجود داشت و حوزویان برای موفقیت در آزمون باید تلاش بیشتری به عمل آورند.
 
معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری‌ها، تصریح کرد: برخی اساتید و مدیران حوزوی بر این باورند طلبه اگر کار و مهارت معلمی را نداند و نتواند تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده بگیرد، به اهداف تحصیل در حوزه نرسیده است.
 
رحیمی از برگزاری نشست‌های کارشناسی و تحلیلی با مراکز و مجموعه‌های حوزوی پیرامون جمع‌بندی و ارزیابی حضور طلاب و عدم موفقیت آنان در آزمون استخدامی سال ۹۸-۹۹ خبر داد و گفت: این نشست‌ها در رده کارشناسی برگزاری و نتیجه به مجموعه‌های مرتبط ارسال خواهد شد.
انتهای پیام