صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۲۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

 رییس دانشگاه ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته و در پژوهش‌های اصیل پیشتاز بوده است.

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، رحیم حب‌نقی، رییس دانشگاه ارومیه، ضمن تبریک سال‌روز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی برکات علمی و پژوهشی زیادی برای نظام به دنبال داشته است و جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش دارد که همواره در راستای توسعه و پیشرفت جامعه از این پتانسیل‌ها استفاده  کرده است.

وی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار این نهاد انقلابی در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  تصریح کرد: این نهاد توانسته با تربیت افراد متخصص، عرصه را برای فعالیت‌های پژوهشی در راستای نیاز جامعه و حتی نیاز کشورهای منطقه باز کند.

رئیس دانشگاه ارومیه با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی  به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته است، ادامه داد: این نهاد انقلابی با جهاد علمی خود توانسته به دستاوردهای خوبی در تجاری‌سازی برخی ایده‌ها و همچنین تولید گیاهان دارویی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی توانسته در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه گام‌های خوبی بردارد، عنوان کرد: تربیت فارغ‌التحصیلانی با مهارت و توان کارآفرینی بالا از مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی گامی مهم در توسعه کشور و استان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی نیازهای روز جامعه، اولویت‌بندی و نهایتا ارائه راهکارها و برنامه‌های مناسب جهت رفع مشکلات گفت: جهاد دانشگاهی می‌توانند همچنان با بهره‌گیری از توان نیروهای خود با شناسایی نیازهای منطقه، مشکلات موجود را رفع کند.

 

انتهای پیام